每个HECH®产品都手工检查并在柏林包装

您是否知道每个HECH®产品都经过手工检查并在柏林包装? 从德国运出时,每种营养产品都会贴上一个有着字母数字串的激光全息标签,以帮助您避免潜在的假冒产品。 您可以使用激光全息图上的数字代码,轻松验证购买HECH®品牌产品的真实性和质量。

Did you know that every HECH® product is checked by hand and packed in Berlin? When shipped out of Germany, every nutrition product will be issued with an alpha-numeric-string hologram to help you avoid potential counterfeit products. At the following website you can easily verify the authenticity and as such the quality of your HECH® branded product purchase with your hologram code.

具体的使用方法,请前往HECH正品查验之说明

小贴士:

作为一种安全技术,全息有很多优势。第一,生产源全息产品要花费很多时间和金钱,但是大批量复制相对比较便宜。第二,在早期大批量生产全息产品所必需的设备和技术很难获得。第三,全息产品与印刷的商标看起来有很大的区别。第四,伪造者传统用于伪造的工具(照相机和印刷机)对全息没有作用。

Leave a Reply

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注